Известие

Collapse
No announcement yet.

Съвет за покупка на 145-ца...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Съвет за покупка на 145-ца...

    В момента усилено си търся кола, която да отговаря на следните изисквания: сравнително малка, добре изглеждаща, с колкото се може повече екстри, колкото се може по-голяма година и най-важното - за без пари

    Харесал съм една 145-ца 98-ма година 1.9 TD (води се 2.0 в някои страни) за 5400 лв. Няма аларма, лети джанти и тн. глезотии. Леко е поодраскана и поожулена от тук от там. Иначе от вътре е доста запазена. Та въпроса е... струва ли си? Всеки който питам за мнение казва "бягай далече". И аз знам, че няма място за сравнение на "италианка" с "германка" особено що се отнася до дизел, но разликата в цените е 2-3 бона. Също така знам, че точно този модел (както и 146-цата) в първите 2 години от производството са с маса дефекти по купето. След 97-ма са изчистени доста от тях, но все пак съм доста скептично настроен към италианските коли и в частност Алфа ромеото.

    Бих се радвал на някакво мнение на човек притежаващ именно дизеларката, за да каже с какви проблеми се е сблъсквал до момента (знам, че слабото място на италианския дизел е турбото).

    Благодаря предварително за всяко едно мнение по темата.

  • #2
    Re: Съвет за покупка на 145-ца...

    Първоначално публикувано от mishoboss
    ...(знам, че слабото място на италианския дизел е турбото).
    докато на германския такъв е сичко останало ....

    с тая си настройка, и колата няма да те обича, е там има голф2 гтд "по-стара година" ама па е лачен и нема ядове, те това си е кола

    нема смисал да се меташ на нещо, за което
    1, незнаеш нишо
    2. си предубеден
    3. си склонен да подценяваш
    '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
    '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
    '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

    Comment


    • #3
      Re: Съвет за покупка на 145-ца...

      [quote="mishoboss"]...quote] Ами, приятелю, щом си с такава нагласа, по-добре не си купувай италианска кола. Казвам го съвсем сериозно и с най-добро чувство. Щом "немското си е немско" или както го беше казал, за към 5 бона се намира нелоша Фиеста дизел. Не че Фиеста или който и да е друг немски кошник от тоя или по-горния клас може да се сравнява с Алфа Ромео, но щом ти сам не си го почувствал, няма що някой да те убеждава или да ти го обяснява. Иначе, обективно погледнато, всяка кола си има някакви слаби места, а при купуване на кола на старо всичко е въпрос на проверка и на късмет. Но когато човек с предубеждения си купи италианска/френска кола, и гума да спука ще вика "Д...а тия италиански/френски боклуци!", а с една народна кола, ако ще и всеки ден да е в сервиза, ще се успокоява: "Ми стара кола е, случва се." Просто никоя кола, купена втора ръка не е застрахована срещу повреди- едри или дребни. Но все пак вътрешното спокойствие е най-важно, нали ? Успех!
      Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
      AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
      Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

      Comment


      • #4
        Tака е, съглсен съм абсолутно с koolio!
        145, 1.6 I.E. Boxer
        Lancia Lybra 2.4 jtd 140+
        Subaru Legacy 2.5

        Comment


        • #5

          Comment


          • #6
            Леле как го нападнахте момчето
            Трябваше да му обясните, че немските курници държат висока цена НЕ защото са по-качествени, А защото са по-търсени
            Така, по-търсени са защото "майсторите" на москвичи и лади след 1989г. се качиха на "историческият" ГЛОФ 2 Този модел е с такава концепция (по таблото няма лампи, а диоди), че дори 1-во класник е в състояние да го ремонтира. Появиха се много части ментета за тях на смешни цени и от там произлезе приказката "еФтина подръжка" Понеже "новите" собственици на ГОЛФ 2 са дървени философи и никога не биха си признали колко им е ГЛЪТНАЛ един такъв "здрав" кошник (това не бих го нарекъл НИКОГА автомобил, само защото има ДВГ под капака), тръбят наляво и надясно колко са "ЗДРАВИ" Не след дълго доста хора се опариха от тяхните приказки и постепенно преминаха към други европейски и японски марки.
            Аз съм собственик на италянка вече 6 години. Преди това съм карал и френска и японска кола. Не мога да кажа нищо лошо за всичките си автомобили с малки изключения на 1 Ситроен, който имах и ми създаде доста главоболия - беше изключително зле поддържан и беше внос от Австрия (е няма по-големи селяни и мърлячи от австрийците).
            За мое най-голямо щастие останах най-доволен от италянската кола. Те са сравнително евтини за подръжка, не се чупят толкова лесно колкото разправят и са доста евтини за покупка понеже не се предпочитат на нашият пазар Италянските коли са много добра комбинация между КАЧЕСТВО+ЕКСТРИ+ЦЕНА.
            Какво би ми дал един немски кошник (аз пари за Мерцедес или АУДИ нямам, а и не бих дал - има и други луксозни и престижни марки, които струват доста по-малко)? Цена .... абсурд (все пак има още на пазара ГОЛФ 2 за 4000лв. 90г.) Качество .... доста е спорно (същото бих го получил и от френска или италянска кола) Екстри - твърдо НЕ Климатика (да не говорим за климатроник) в една немска кошница до 2000г. е ЕКСТРА, ЕЛ.СТЪКЛА-та също се явяват нещо космическо, ЕЛ.ОГЛЕДАЛА (същият случай както със стъклата), ХИДРАВЛИКА - трябва да е някоя ОМЕГА TD за да получа тази екстра като първоначално вграждане, и т.н.

            За съжаление истината се крие някъде между редовете

            Всеки един добре и редовно поддържан автомобил (тука имам предвид да се използват и качествени смазочни материали, части и горива) е здрав, надежден и верен

            Аз се занимавам с търговия или по-точно казано с обучение как да се търгува. Моята максима, когато клиента наистина не може да вземе крайно решение и аз не мога да наклоня везните към единият продукт е: ВСЕКИ ДА СИ КУПИ ТОВА, КОЕТО МУ Е НА СЪРЦЕ

            И ако на колегата му е на сърце едно ГОЛФ-че, да си го кара със здраве, но да не ни псува по улиците
            Както и когато му е на сърце една Алфа да си я купи, защото той ще я кара, а не някой "майстор" философ, който като види T.S. и пита "...Къде е бубината...?" или "...Тази кола е 8 цилиндрова, защото има 8 свещи...!"
            sigpic

            Comment


            • #7
              Пич ще ти кажа само едно! Горното мнение говори достатъчно красноречиво! Прочети го поне 5-6пъти :P :P

              Ся' щи' кажа и второ Само чуй как звучи "Alfa Romeo"-жар, пламък, бързина, чувство, любов,страст... и после чуй "Golf...Golf....Golf...."-дърво, камък, хладиник, готварска печка,хладилник, гардероб, фризер разбрахте ме няма просто какво да говорим!
              Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
              exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
              ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
              ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
              by RUBIG service

              Comment


              • #8
                Прав си няма място за сравнение на "италянка" с "германка". Пример
                Един приятел има голф 3-ка 1.4 моно 95г. купи я преди 4 год. аз тогава имах уно 1.4. ами голфа освен хидравлика няма нищо друго, а уното си имаше почти всичко без клима, пътуваме заедно и го разпорвах от всякъде а разхода ми с литър по малко, аз продадох уното като му смених един път шарнри за 15 лв. единия той още кара голфа та в момента е с изгнил заден капак течаща рейка, яко хлопща предница след като я прави един път, а мотора е издухал, но един пич иска да му я купи за 5000 а колата е курник. Също така мога и за опел пример да ти дам, колата е вектра 93г 1.8 , изгнила е от всякъде прагове и т.н а човека си я потдържа много ама се нещо се скапва та в момента , амортесъори няма никъкви, на дясната задна врата централното не бачка, вентилатора на парното работи само на 3, а двигателя е целия в масло, докато едно приятелче с 145 1.3 боксер 94г от най първите тия скапаните с детските болести вече година не я е пипнал освен 2 накрайника и един носач за 100лв,като накрайника беше заминал като я купи а по колата всичко е 6, но тоя с опела не пропуска да каже как Алфите били щайги а немското си е немско - мене ми е не смешно а незнам какво
                Та щом немското е немско зимай нешо такова за да не псуваш после тъй като си явно предубеден.

                Comment


                • #9
                  Благодаря за мненията.
                  Имам обаче едни чисто технически въпроси - кои са точно слабите места на този модел? С други думи кажете ми на вас до сега какво ви се е случило и колко горе долу струва отстраняването му. Знам, че това е доста субективно и зависи от маса неща, но все пак ще ми е от полза.

                  Не съм разбирач, даже напротив - абсолютен лаик съм и за това се влиая доста от чуждите мнения. Определено колата ми харесва. А относно цените - не съм на мнение, че италианските коли не се търсят в БГ, даже напротив - вече имам чувството, че има толкова Пунтота, колкото и Голфове. Също така виждам и много Браво/Брава по улиците, но Алфите са кът, истина е. Според мен италианките са на тия цени, защото 99% от българските търговци внасят от Италия.

                  Благодаря за отговорите на горните въпроси

                  Comment


                  • #10
                    По отношение на технически проблеми не бих могъл да се изкажа, защото колата ми е от скоро, но за това чудесна работа би ти свършила търсачката на форума.

                    Иначе по отношение на избора на марка, Вальо беше писал наскоро един пост, който синтезираше виждането на един Алфист. Трябва да ти е ясно, че освен добро ниво на оборудване на добра цена, конкретно Алфа ромео предлага и една индивидуалност на собственика си на фона на голф- и астра- обкръжаващата ни среда.

                    Въпрос на гледна точка

                    Не на последно място, трябва да ти е ясно, че изборът на автомобил втора ръка е свързан с множество рискове, респективно ремонти и др. главоболия, а това не винаги е пряко свързано с марката или страната, където е бил произведен. Затова аз ти желая най-вече късмет в избора!
                    _______
                    146 JTD - ex
                    Renault Megane II 1.5 dci - ex

                    Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                    Comment


                    • #11
                      Re: Съвет за покупка на 145-ца...

                      @valjo
                      1, незнаеш нишо
                      2. си предубеден
                      3. си склонен да подценяваш[/quote]

                      то и аз съм предубеден, ама си купих я - те ще ми кажат на мене коя е най-гадната кола и аз нема да си я купя... отделно се радвам, че смятат алфите(изобщо 'талянските) за боклуци - така си ги купуваме малко по-евтинко...
                      Ex: 146ti, 146JTD, 147JTD, Lexus IS220D, Lexus IS200 Auto, Swift Sport, Subaru Legacy IV
                      Subaru Outback '09 & Alfa Romeo 156 2.4JTD

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от mishoboss
                        Благодаря за мненията.
                        Имам обаче едни чисто технически въпроси - кои са точно слабите места на този модел? С други думи кажете ми на вас до сега какво ви се е случило и колко горе долу струва отстраняването му. Знам, че това е доста субективно и зависи от маса неща, но все пак ще ми е от полза.

                        Не съм разбирач, даже напротив - абсолютен лаик съм и за това се влиая доста от чуждите мнения. Определено колата ми харесва. А относно цените - не съм на мнение, че италианските коли не се търсят в БГ, даже напротив - вече имам чувството, че има толкова Пунтота, колкото и Голфове. Също така виждам и много Браво/Брава по улиците, но Алфите са кът, истина е. Според мен италианките са на тия цени, защото 99% от българските търговци внасят от Италия.

                        Благодаря за отговорите на горните въпроси
                        Има едно тракане на празен ход, което изчезва като натиснеш съединителя(не е изяснено от какво се получава). Има един тройник по охладителната система, който може да се спука но струва 6 лв. Трябва да видиш да не тече хидравлична течност за спирачките и съединителя от някое уплътнение. Като окачване са здрави, прегледай само за луфтове нещо случайно ако има по предницата. Ауспуховата система си я прегледай дали е здрава. И вече за турбото незнам какво трябва да гледаш точно.. Има и други неща сигурно, но това е от личен опит, което го казвам..
                        Lexus IS200

                        Comment


                        • #13
                          Хм

                          Абе не е точно така.
                          Сега да ви кажа едно мнение на човек който от години с търговия на коли се Занимава, а не е чул от тоя или оня.
                          1. Не сте прави За Голф 2 Това е сигурно една от най Здравите коли които някога са правени, както и Мерцедес 124 Всъщност славата на Фолксваген идва от точно тоя Голф........и понеже първо се работи За слава ,а после тя работи За тебе, ФВ се НАСРАХА с боклука Голф 3, това е автомобил които е пълна трагедия
                          2. ПаЗара..........ами търсенето отределя цената. Когато ФВ правеха Голф 2, Фиат пройЗвждаха меко каЗано кенефи като Ритмо и Регата и Ланча ПриЗма, коли които и спомена не е останал от тях.Алфа по онова време е пред Фалит. Съвсем ясно е че след като си имал Голф 2 и си бил супер доволен от него, пак ФВ ще си купиш........оттам и цената на вторичния паЗар е висока, ако и За Голф 3 да не е оправдана
                          3.ВъЗраждането на ФИАТ почва с Пунто 1993 година, това е кола която си държи цена,Ланча с Капа 1995год.,....АЛФА РОМЕО се въЗражда обаче чак преЗ 1997/1998 с Алфа 156, също кола която си се продава прилично на вторичния паЗар......... Сега 145/146/155 си е едно Фиатче с име Типо което идва от тъмните и нерадостни години на концерна майка...
                          Така,че донякъде предубежденията За старите италянки са верни
                          В момента обаче нещата се променят , бавно но славно


                          mishoboss

                          Колега, моето мнение е, че ако нямаш въЗможност да си купиш Алфа ЖТД, по добре го Забрави това ТД
                          Ориетирай се към Фиат ЖТД Мареа/Брава/Браво ,Ланча Капа ЖТД или Мерцедес 200 Д или Ауди А6 2.5 ТДИ това е вечно нещо, става въпрос За старото с 5 цил.
                          1,9 ТДИ на ФВ/Ауди става но след Голф 3/Ауди 80 , тоест Голф 4 става, иначе си абонат в сервиЗа

                          Ако не можеш да се включиш.......ами , не си купувай проблеми, стар ДиЗел не е шега Скачай в една бенЗинка[/quote]

                          Comment


                          • #14
                            Че кво му е Типо 1.9 Дизела е добър двигател. Имаме у фирмата такова нема ти казвам колко километра има навъртяни. 260 000 купен сега е на 390 000 само съединитела е сменян....
                            97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

                            .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

                            Comment


                            • #15
                              Аааааааа и без лоши думи за РЕГАТА!!! Страхотна кола си беше. Много приятно работеше и не правеше проблеми през 6 те години тормоз над нея ... аз пък кви голфове кенефи съм виждал...
                              Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
                              exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
                              ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
                              ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
                              by RUBIG service

                              Comment

                              Working...
                              X